Reklam

Kazık Atan Arkadaşlara Sözler Kısa, Kazık Atan Arkadaşlara Kapak Sözler, Kazık Atan Arkadaşlara Anlamlı Sözler, Kazık Atan Dostlara Sözler, Kazık Atan Arkadaşlara Sözler Uzun



Lüzumsuz insanlarla aynı ekmeği paylaştığıma bir gün utanacağım hiç aklıma gelmemişti.

Ben düşmanlarımı dostlarımı tanıdıkça öğrendim. Saymadım sırtımda ki yaraları ama sırtıma bakmayı dostlarımdan öğrendim.

Neden sonra farkına varıyorsun, etrafındaki korkunç ıssızlığın; yar olsun dost olsun ne arıyorsun, adresi belli mi vefasızlığın? Cahit Sıtkı Tarancı

Dostlarınla öyle yaşa ki düşman olduğunda hakkında eguzelsozler.net söyleyecek sözleri olmasın. Düşmanlarınla öyle yaşa ki dost olduğunda yüzün kızarmasın.

Ben dostlarımı hiç satmadım. Çünkü ya beş para etmez çıktılar ya da paha biçilemez.

Dostuna kazık attığını zannedenler asıl o kazığı kendi şereflerine sapladılar ama haberleri yok!

Zehirden şifa, soysuzdan vefa beklersen alemden şeklini, nüfustan ismini düşürürler.

Keyfimiz bize kalsın kahyası da arkamızdan iş çevirenlere kaysın.

Bana attığın kazıkları saklıyorum. Döndüğünde oturacak yerin olsun diye!

Tabi ki de en sevilen sensin, bulunduğu ortama göre renk değiştiren bukalemun seni.

Can ciğer dostumun yolunu gözlediğim yolda, o gelecek diye yolumu değiştireceğim hiç aklıma gelmezdi.

Vefasız dostluğa kalleş zamana, gülmek istiyorsun bırakmıyorlar! Abdurrahim Karakoç

Bana atılan kazıkların hepsini saklıyorum. Gün gelir de kazık atanlar geri dönerse, onları oturtacak bir yerim olsun.

Öyle değil işte canım kardeşim, düşman kör nişancıdır da, dost bilir nerden vuracağını.

En basit yalanları gözüme bakarak söyleyen ahmaklar tanıdım. Bense onların cahil cesaretlerine ve kuş beyinlerine hayrandım!

Düşmanımın kalleşliği değil; kardeşlerimin arkamdan vurması canımı yakar!

Ben dostlarımı hiç satmadım. Çünkü ya beş para etmez çıktılar ya da paha biçilmez.

İt diye aşağıladığınız hayvanın dostluğu dost sandığınız hayvanlardan daha iyi.

Etme sırtını duvardan başkasına emanet; en kralının bile içinde vardır bir nebze ihanet.

Yediğim kazıklara bir afiyet olsun demediğiniz kaldı lan! Bu mu arkadaşlık, dostluk?

Düşman kelimesinin anlamını dost sıfatını taşıyanlardan öğrendim.

Dış görünüşe aldanmayın! Adam görünüp kitabini yazmış bir dünya yavşak var.

Allah herkesi; aşkın vasatından, işin kesatından, dostun fesatından korusun.

Ne geliyorsa dostumuzdan geliyor; düşmanımızın bize gücü yetmiyor! Çok şükür.

Bazı insanlara dost diye sarılırız ama anlarız ki dost değil sadece posttur.

Dostum dediklerinizi iyi seçin. Bir gün ne olacağını hiç bilemezsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Reklam